Musiikkikahvila avasi adventin

12.12.2013

Opiston kuorot ja soitinryhmä esittivät jouluista musiikkia perinteisessä musiikkikahvilassa, joka pidettiin tänä vuonna ensimmäisen adventin iltana. Kieliopintojen linja esitti kuvaelman Aviva ja ensimmäinen joulu. Illan päätteeksi hiljennyimme Tuomo Jokitalon pitämään iltahartauteen. Tämän vuoden tuloilla opistolle hankittiin mm. sähköpiano ja nuottikirjoja opiston kuorojen käyttöön. Moni totesi, että tästä alkaa adventti ja valmistautuminen jouluun.

Viimeisimmät

Uutisia – 21.5.2026

Varainhankintakampanja alkanut!